Saturday, December 7, 2013

ელდარ შენგელაია

ელდარ შენგელაია
რეჟისორი



ბატონ ელდარ შენგელაიას  შევხვდით კინემატოგრაფისტთა კავშირში და სიამოვნებით მიგვიღო და გვესაუბრა მის პიროვნებაზე და შემოქმედებაზე.
   იცით რა ხლა ზუსტად მე ვერ გეტყვით როდის გავიცანი თამაზ ხუციშვილი, იმიტომ რომ თამაზი იმდენად პოპულარული კაცი არის ჩვენთან ქალაქში, რომ სანამ ჩვენ დავიწყებდით ერთად  მუშაობას მე ვგულისხმობ კინოში იქმდე უკვე თამაზ მე საკმაოდ კარგად ვიცნობდი მე მისი ხელოვნება კარგად ვიცნობ და ისეთიგანსაკუთრებული პიროვნება არის
თვითონ, შესანიშნავი იუმორის გრძნობა აქვს მას და კონტაქტური ადამიანია. უამრვი      მეგობრები ჰყავს. მე ვთვლი რომ მეც მისი მეგობარი ვარ და ის ჩემი მეგობარია, რა თქმა უნდა არ შეიძლება არ ითქვას მასზე რომ ის ბრწყინვალე მხატვარია, პირველ რიგში და ყოველივე მისი ნაწარმოწბი არის იმდენად საინტერესო და თავისებური და რაც მთავარია თავის ხელწერით გაკეთებული, რომ ვინც გაცნობიერბული საერთოდ მხატვრობაში იმ წუთში იცნობ, რომ ეს არის თამაზ ხუციშვიილი. ეს არის მისი ხელოვნება. ეხლა ვინაიდან  ის ძლაიან კოლოლიტური ფიგურაა, როგორც გარეგნობით ასევე თავისი შინაგანი   ბუნებით ამიტომ სულაც არ  არის გასაკვირი,  რომ მე დავპატიჟე ფილმზე, ექსპრ ინფორმაცია და სადაც ის თამაშობდა რამოდენიმე როლს ერთ ფილმში შეიძლება ითქვას რომ ეს ფილმი აფსურდულია. ეს იყო ისეთი დღეები როელიც ჩემთვის ძაან დასამახსოვრებელი იმ თვალსაზრისით, რომ ჩვენ ამ ფილმზე ძალიან კარგად ვმუშაობდით, რადგან ძალიან ნიჭიერი მსახიობი არის ცხოვრებაში ასე ვთქვათ აპარატში მან გამოავლინა თავისი ნიიერებ და მეორე მხრივ კინოშიც არის პაუზები ადაც აწყობენ ერთ კადრს, მეორე კადრს პაუზების პერიოდში ჩვენ ურთიერთობდი და ეს ურთიერთობა  ყოველთვის იყო ძალიან სასიამოვნო გასართობი და ამავე დროს  იუმრში იყო    ადებული გარკვეული სიბრძნე, მისი ასე რომ მე ვიტყო თამაზი ძალიან მიყვარს ვთვლი ჩემს უახლოეს მეგობრად და  ამხანაგად და არწმნებული არ  რომ ეხლა იცი ის ისე ასაკიშია რომ  ის კიევ ძალიან ბევრს საინტერესოს შექმნის რაც  შეეხება კინო, კინო თითქმის აღარ იღებენ საქართველოში  თუ არა თამაზის ალბათ არ დააკლლებოდა როლები. მე მას ვუსრვებ,   ყველაფერ აქვს ღმერთისგან მიცემული მთავარია რომ ის იყოს ჯამრთელი და კარგად ყავდეს თავის შესანიშნავი ოჯახი და აუცილებელად  კიდევ ექნება წარმატებ.
19 ნოემბერი 2008 წელი

No comments:

Post a Comment